ben je ontevreden over jouw bestelling? Wij zijn je graag van dienst. Je kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier of telefonisch via 0251-214845. Geef indien mogelijk aan op welk bestelnummer je vraag of klacht betrekking heeft. Dit kan de afhandeling van de vraag of klacht bespoedigen. We doen ons uiterste best om binnen 10 dagen een inhoudelijke reactie te geven. Wij nemen alle klachten serieus en streven ernaar om deze naar alle tevredenheid op te lossen.
Let op u kunt t/m 3 dagen van tevoren bestellen, dan leveren wij volgens het routeschema(indien op voorraad).
Is dat niet het geval en wilt uw bestelling toch ontvangen op de eerste bezorgdag neem dan contact met ons op, dan kijken wij naar de mogelijkheid.
Retourneren & ruilen
Omdat onze producten die worden verzonden via Regiobezorging bederfelijk zijn en worden bezorgd in bevroren toestand, is het niet mogelijk om diepvries producten te retourneren. Het is dan ook heel belangrijk dat de producten zo snel mogelijk na ontvangst in de diepvries worden gelegd. En zorg ervoor dat er altijd iemand aanwezig is die de bestelling in ontvangst kan nemen. Eventuele niet diepvries producten kunnen uiteraard wel geruild worden.
Regio indeling,
Wij staan vrij om u intedelen in een andere REGIO wel zullen wij dit altijd eerst met u bespreken. zo kan het voorkomen dat u eerder uw bestelling zal ontvangen of iets later.